2008. május 21., szerda

"Felszaggattuk" Szombathely Fő terét

Múlt vasárnap került megrendezésre az OTP Maraton Staféta Szombathelyen.
Mivel még sohasem vettem részt ilyen típusú versenyen, fogalmam sem volt, hogy mire vállalkozom.
Az 5x 2km így szóban elképzelve nem tünt soknak. Kicsit végiggondolva az egészen, már kezdett fejtörést okozni, hogy hogyan tudom teljesíteni. Hiszen 2km futás után általában 20pec pihi jött.
Az első kör után beszélgettem a Tóth Tibivel (Sárvári Kinizsi SE), hogy ki volt az az "őrült", aki ezt kitalálta. Ő ráadásul egy térdmütát után vállalta be, de azt mondta:
"A verseny után teljesen más lesz a véleményed"
Ez így is lett, a végén már nagyon jól áreztem magam.

De hát addig mág el kellett telni egy kis időnek.

Igazából csapatunkban mindenkinek volt valami "kínja", ami miatt nem tudott 100%-os lenni.

Tamásnak enyhe combizom húzódása volt, a Sólyom szombaton indult egy 24km-es versenyen, án pedig még nem teljesen erősödtem vissza a sérülésem után.

A Bálint volt talán a kivétel, aki az utolsó körében is megfutotta ugzanazt az őrült tempót, mint az elsőben.

Sajnos a többiek által elért előnyünket a Sárvári Kinizsi SE erősságe Pongi mindig lefaragta, sőt meg is előzött.

Az utolsó körben sem volt esélyem ellene, így tréfásra vettem a figurát.
Amikor már majdnem utolért, elkezdtem hátrafelé futni és szurkolni Neki.

A végén a Szakos Peti meg is szekált, hogy nehogy elmondjam a csapattagoknak.

Összességében egy nagyon hangulatos verseny volt, ha jövőre beférek valamelyik csapatba, akkor ismét részt fogok venni rajta, immár tapasztalatokkal gazdagabban.

Nincsenek megjegyzések: