2008. augusztus 11., hétfő

Nyári hónapok

2008. június 8 - 2008. augusztus 9.

Már többször gondoltam rá, hogy irok picit ide a blogba, és mivel mindig elmaradt most egy kis összefoglalóval jelentkezem. Mint az Alaszkás táblázatból kiderül, a futást nem vittem túlzásba, de mivel az allóképességemet, keringésemet mégiscsak nagyrészt a futásnak köszönhetem, gondolom senki sem fog bántani ezért a beszámolóért...

Föhrenberge-Marsch, Mödling, Ausztria - 2008.06.08
A 18 állomásból álló "Marathoncup 2008" leghosszabb túrája a "Föhrenberge-Marsch", melyen teljesen tapasztalatlanul, de legalabb motivaltan elindultam. 1 db sima rövidgatya, 1 technikai felsö (olyasmi mint a ZASZ-os mez), futócipö meg 1, még a nadrágomnál is normálisabb fekete hatizsák, amiben vittem magammal kb. 2-3 szendvicset, penztárcát, 1 vékony futófelsöt, 1 kis kabátot, 1 db fényképezögépet. Ja meg a pecsételös lapot meg a térképet. A pénztárca azért kellett, mert csak egy minimális nevezési díj volt, a frissítéseknél viszont a vizen kívül mindenért fizetni kellett. A futófelsöre nem volt szükség, a kis esökabátot viszont a végefele magamra húztam amikor már bedurvult az esö.
Az elég kemény szintes pályán részben gyalogoltam, részben kocogtam/futottam. Jó élmény volt nagyon, bár a mértéktartásnak nem éppen a legjobb példája, hogy a legdurvább túrával indítottam.

Sportág: Vándorlás/Teljesítménytúra
Táv/szint: 50 km/ 1600 m

II.sZALAdEGERSZEG Városi Futóünnep 2008-06-15
Itt a 10.000 méteres távon indultam, de nem igazán voltam elégedett a teljesítményemmel. Talán az idöeredményem nem is volt olyan katasztrofális, de valahogy nem voltam elég laza. Talán még benne volt a lábamban azaz 50 km. Lényeg, hogy a jó teljesítménytöl messze voltam!
A hangulat itt is jó volt, kár h nincs eredménylista. Emlékeim szerint Roli például egy hatalmas eredményt eresztett el!
Én meg úgy döntöttem, hogy a futást picit mellözni fogom, ami egyéb elfoglaltságaim miatt nem is volt gond...

Fertö-tó átúszás 2008-07-12
A Balaton-átúszásra készülés szempontjából pont jókor került megrendezésre ez a 3800 méteres úszás. Nem akartam nagyon széthajtani magam, inkább egyenletesen úszni, hiszen ez elvileg egy rekreaciós úszás - de az évek során már azért rendesen begyorsult a tempó.
Picit cikkcakkban úsztam, szerintem összesen olyan 4 km-t, mivel nem volt nagyon kijelölt "pálya".

Sportág: Úszás
Táv: 3,8 km (4,0 km)
Idö: 1:30:38
Helyezés: 19. (össz. 103 résztvevö közül)

Balaton-átúszás
2008-08-02
Végülis mégsem lett nagy küzdés belöle. 2km körül picit depis lettem vmi miatt és mivel nem volt nálam óra, csak utólag derült ki hogy nem is voltam olyan lassú. Beért az egyik barátom, aminek nagyon megörültem. Tulajdonképpen ettöl az örömtöl aztán újra észhez tértem, így iratlan szabálynak éreztem, hogy onnantól végig figyeljek a haverra és a végén is megvárjam.
Egyéni csúcs persze nem lett már belöle, de számomra abszolút elfogadható idöt úsztam és a legfontosabb úgyis az volt, hogy együtt voltunk barátaimmal és sportoltunk egy jót

Sportág: Úszás
Táv: 5200 m
Idö:
2:07:03

Vármaraton 2008-08-09
Lsd. Asi beszámolóját. Max. annyit füznék hozzá, hogy (remélhetöleg) ez volt a visszatérésem a futóvilágba! Mindenesetre aszfalton, sárban, téglatörmeléken is kiprobálhattam, hogy tudok-e még futni. Az meg, hogy második lett a váltónk egyenes csúcs!!! :-)

u.i.: bocs az ékezetekért, de német bill.zeten írtam ezt a bejegyzést

Nincsenek megjegyzések: