2009. március 5., csütörtök

Göcsej Galopp 55km röviden

Én 6 óra 50 perc alatt teljesítettem, igaz az 50. kilométeremnél 6:09-et mutatott a készülék, ez volt kb a tervezett. Ettől meg is nyekkentem (na meg attól, hogy előtte nap elmentem a Pervoe Team 66km-es edzésére, ahol 12-en tekertünk 30.5km/h átlagot.) De azért kategóriámban 2. lettem, és ha nem nyekkenek meg első is lehettem volna, mert a dugókák alapján az utolsó ellenőrzési pontnál még az élen voltam, aztán a bödei temető környékén előzött meg az addig második helyen haladó "vénember".
Röviden a beszámolóm, ami még kimaradt:
Úgy volt, hogy Endrével együtt futjuk, de annyira tönkre érezte a talpát, hogy becsoszogott, és a végén az ambulancián kötött ki, recept jegelni és pihentetni. Miután szólt, hogy szevasz tavasz, elkezdtem nyomulni, hogy utolérjem a keszthelyi kanizsai Szabó Bélát, hogy majd őt untassam tovább. De mikor utolértem, azzal a lendülettel mentem is tovább, és nemsokára messze magam előtt megláttam 2 csupasz lábszárat. Erről egyből tudtam, hogy csak Tamás lehet, és újfent gyorsítottam. Beletelt kb 3 kilométerbe, míg utolértem 5 perc alatti irammal, ez a végére megbosszulta magát, de örültem hogy újra van társaságom, és nem egyedül kell bizonytalankodnom az útvonal helyességét illetően. Jó darabig együtt szaggattuk a sarat, egy ideig 4-esben egy hölgy és egy másik úr társaságában. Becsvölgye előtt azt vettem észre, hogy Tamás eltűnt, szóval otthagytam disznó módra, hogy a 2 ismeretlen nyomában fussak. Na, én meg őróluk szakadtam le a becsvölgyei lejtőn. Sebaj Kislengyel előtt egy kereszteződésben újra jött Tamás, és onnantól a bödei temetőig együtt maradtunk. Neki akkor kb. 500 méterrel kevesebbet mutatott a Garminja, de mivel engedett az unszolásnak, a temetőnél elment a néppel, akik akkor előztek bennünket, pedig nagyon ragaszkodott, hogy velem marad, én meg mondtam, hogy dead man walking. Így viszont eltévedt, és mögöttem ért be (a dombtetőtöl ujból tudtam kocogni), de már többet is mutatott a készüléke, mint az enyém, szóval megint csak nem tettem jót ellenére szándékomnak. :)
A táj szép volt, az útvonal hangulatos, a szervezők lelkesek, a sár ragadósan cuppogós, szóval élményem pozitív.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=alcutkybtcnwewot - itt az 50-es track-je, eltévedésmentesen lett 54.88km 872m szinttel. Sólyom poénja arra, hogy 55km lett: akcióban kaptunk 10%-ot ingyen. :)

Nincsenek megjegyzések: