2009. március 3., kedd

Túra útvonal teszt - Bécs

Nincsen túl sok közöm se a teljesítménytúrázáshoz, se a tájfutáshoz és megmondom öszintén picit sajnáltam Korpát, Bálintot és különösen a Rolandot, hogy úgy jártak a hétvégén, ahogy. A beszámolokat olvasva viszont úgy látom, nem törtek meg lelkileg, söt nagyon pozitívan, futóhoz, sportemberhez méltóan kezelik a történteket..

Ma futás közben én is gondoltam egyet és az eredeti tervemmel ellentétben elvégeztem egy kis túra útvonal tesztet Bécs északi határánál. Edzettem már ezen a dombos, erdös részen többször is, viszont sosem követtem egyik jelzést sem, nem nagyon változtattam a megszokott útvonalon. Nagyon kellemes meglepetés volt, hogy minden tökéletesen ki van jelölve: festhetö felületektöl ( elsösorban ugye fáktól) függöen 20-30 méterenként, néha 50 méterenként szépen látható, nagy festések; komolyabb "csomópontoknál" kis fémtáblák. Eltévedni esélytelen, így bátran fogok nekivágni a többi kijelölt útvonalnak is.
Sajnos fényképezögép nem volt nálam, pedig aranyos, hangulatos kis képeket lehetett volna készíteni, de talán lesz még alkalmam pótolni ezt. Addig is a Garmin meg a SportTracks segítségével készült képeket osztom meg.




Nincsenek megjegyzések: