2010. január 7., csütörtök

2009-es futóévem

A 2008-as évben sajnos összeszedtem egy talpi bönye gyulladást, aminek gyógyulását a pihenés elmulasztása jelentősen lassította.
Még nem hevertem ki teljesen, ennek ellenére elindultam 2008. december 31-én a Szilveszteri maraton 11km-es távján
Nemigazán ment a futás, a TV toronyhoz vezető emelkedő jó részét sétálva tettem meg, ez köszönhető volt annak is, hogy igazából nem a saját tempómban kezdtem. (ehhez az akkori edzettségi szintem szinte "0" volt)
Utána elhatároztam, hogy a 2009-es évet komolyabban veszem.
Az év elején ez nagyon jól össze is jött, hiszen az első 3 hónap alatt elértem a 2008.évi teljesített kilométereim több, mint felét. Az Ági meg is jegyezte, hogy nehogy megigyam ennek a sok futásnak a levét.
Sajnos be is igazolódott, mert a korábbi sérülésem egyike kiújult. Ez még igazából nem is lett volna olyan nagy baj, de a családunkban sorban következtek be a tragikus események, amik azért lelkileg is megviseltek.
Először az Ági nagymamája, utána a sógorom apósa, majd az Édesapám halálozott el.
Ez utóbbi viselt meg a legjobban és május 8 után igazából nem is futottam.
Ezután a versenyeken igazából csak azért indultam el, mert számítottak a részvételemre.
Egy futást felajánlottam Édesapám emlékének: a Sárvár-Répcelak futóversenyt.
Itt igazából az Ő egykori egyesületének színeiben indultam, ami a Sárvári Kinizsi SE volt.
Felkészülni nem készültem fel rá, de azért valahogyan végigértem rajta.
Nem akarok belemenni az összes verseny felsorolásába, de ezzel a kevés futással indultam a Keszthelyi Kilométerek félmaratonon is, illetve bevállaltam az Ágival párban a Sárvár-Kőszeg Vármaraton első 2 szakaszát.
A 2009-es év utolsó futása ismét az Egerszegi Mountain-Man hegyimaraton 11 (vagy inkább 10)km-es távja volt, amit az elején szenvedősen, de a végén már könnyedén lefutottam.
Azóta már futottam 3x6km-t, és elhatároztam. hogy most bármennyire is jól menjen, nemkövetek el hirtelen ugrásokat a fuitásaim során.
Sajnálatos módon ez az év is tragédiával kezdődött a számomra.
Most az én Nagymamám halálozott el tegnap éjszaka.
Nagyon bízom benne, hogy mostanában nem ér ilyen dolog, mert 1éven belül 4 ilyen est egy kicsit sok.
befejezésül egy fél mondat egy kedvenc filmből: "Fuss Forest, fuss..."

1 megjegyzés:

Olivér írta...

Remélem most már tényleg elkerülnek téged ezek a negatív dolgok és egy szép, fokozatos készüléssel eléred futós céljaidat és örömedet is leled az sportolásban! Hajrá!