2011. június 19., vasárnap

Balaton kerülés (egyelőre biciklin)

Több ismerősömtől is legendákat hallottam már a híres Balaton kerülő bringautakról: eljött az ideje, hogy én is belekóstoljak. A Bringaklubosok szervezésében szombaton csatlakoztam a társasághoz (mint ahogy a klubból Rudi is, aki már a sokadik hasonló körét tekerte), és sikeresen teljesítettem a feladatot.

Hogy azért nem volt ilyen sima a dolog, arról írtam részletesen is egy másik blogon: 

A címben azért írtam, hogy egyelőre biciklin, mert remélhetőleg jövő hétvégén a klubból két szép beszámolót olvashatunk majd Tamás és Keszi sikeres futásáról, illetve nekem magamnak is tervbe van véve az Ultrabalaton (talán jövőre, vagy talán csak 2013-ban).

1 megjegyzés:

korpa írta...

Gratulálok! Várható volt, hogy ha valami keresztbetehet némileg, akkor az nem az erőnlét hiányára lesz visszavezethető, bár a pulzus lehetett volna kicsit alacsonyabb is:)
Nyilván a legnagyobb örömöm, hogy épségben hazahoztad a brinyót, mert meghoztad a kedvem egy alapos bringázához:)
(nos, ma itt a környező hegyekben havazott, ha már esőt említettél otthon)