2009. augusztus 2., vasárnap

Félidö helyett...

... az augusztus elsejei állapotot mutatja be a lenti táblázat. Nem indultam VB-n és edzéseken sem futottam világcsúcsokat, de elégedett vagyok az év elsö 7 hónapjával. Nem tudok lépést tartani a közös km-gyüjtés éllovasaival, de már július közepéig lefutottam, leúsztam, letekertem a 2008-as adagomat. A Kékes csúcsfutáson egyéni csúcsot futottam, azaz megvertem azt a 19 éves Gróf Olivért, akinek edzettségi szintje tavaly még nagyon távolinak tünt. Megjegyzem, 100/200 méteres síkfutásban és fekvenyomásban, söt talán még kerékpáron is esélytelen lennék ellene ;-) Örülök, hogy a Fertö-tó átúszáson is javítottam a tavalyi idömön, jövöre talán a Balatonhoz is eljutok megint. A tervezett távokon egyelöre nem változtatok, hisz elvileg még minden meglehet.
A táblázat egy kattintással kinagyítható.


Nincsenek megjegyzések: