2009. május 24., vasárnap

Köszönöm, fiúk!

Örömmel olvastam a hétvégi emaileket, melyekben a szombati Sárvár-Répcelak versenyről, illetve a vasárnapi közös edzésről számoltak be az egyesületi tagok. Én egyiken sem vettem részt, ezért a május 19-től 21-ig tartó, zalaegerszegi miniedzőtáboromat foglalom össze.

19-én, kedden Rudival és csapatával tekertem le Zalaegerszeg-Nagylengyel-Zágorhida-Zalatárnok-Bak-Zalaegerszeg kört. A közel 50 km-en meglepően jól ment a kerékpározás, főleg, ha belevesszük, hogy előtte 2009-ben összesen 200 km-t bicikliztem. Mivel -hála a kedves társaknak- majdnem végig szélárnyékban voltam, nekem is 31 körüli átlag jött össze. Baktól a Flexig voltam csak egyedül, a Flextől ugyanis a Tóth Sanyi-féle vonattal utaztam, "mely" két másik leszakadót "húzott" a cél fele.


Szerdán Korpától kaptam meghívást egy parkerdős résztávozásra. Nem volt igazi izomlázam a biciklizéstől, de nem is voltak a leglazábbak a lábaim. Végülis a résztávok hossza kb. egyenesen arányos volt az év során összegyűjtött távokkal. Vagy fogalmazhatunk úgy is, hogy a Korpa precízen lenyomta a 3*3000 métert, én meg nem. Viszont egy kis közös, jó hangulatú levezetés után nekem összesen 16km gyűlt össze.

Csütörtökön egy egyenletes futást terveztünk Rolival és Korpával, amit sikerült is beszélgetős tempóban teljesíteni. Én a fantasztikus, új Zalaegerszeg-Ola állomásnál(ami nem túl fantasztikus módon a maradék erdő kiírtásával jött létre) csatlakoztam a töltésen a srácokhoz, onnan futottunk a Gébárti-tóhoz, majd Andráshidán át vissza. Az ötperces átlagtempó mellett sokmindent megbeszéltünk, én a rekortánpálya mellett hazafutottam, Roliék meg még jónéhány kilóméterrel kiegészíteték edzésüket.


Összeségében nagyon jó érzés és motiváló volt három napot egyesületi barátaimmal edzeni. Ezúton köszönetet szeretnék mondani mind a hármuknak! Köszi Rudi, köszi Korpa, köszi Roli!

Még annyit szeretnék leírni, hogy kiváncsi vagyok, hogyan alakul a Bagod-Zalalövő kerékpárút sorsa, ha elindulnak a vonatok az új síneken. Ha végigvezetik egészen Zalaegerszeg központjáig, akkor esetleg gondolkodhatunk egy ilyen verseny szervezésén (is?) . Végezetül meg szeretném osztani az pulzusomat ábrázoló grafikonom egyik részletét, hogy mindenki tudja mit művel velem a Rudi és a Korpa! :-)

Nincsenek megjegyzések: