2009. június 14., vasárnap

Idei első 70 km-es hetem

Az idei év eddig számomra csupa negatív dolgokból állt. Elment a kedvem mindentől, semmihez nem volt kedvem, a futóruhám visszakerült a szekrény legaljára, a futócipőim a kazánházban porosodtak, megfordult a fejemben, hogy eladom a kerékpárjaimat, már vevő is volt, de az utolsó pillanatban meggondoltam magam. Néha elmentem kisebb versenyekre, egy Zöldgömbös kerékpárversenyt meg is nyertem, tehát még sikerélmények is akadtak, de nem éreztem magamban azt a tüzet, ami ahhoz kell, hogy rendszeresen mozogjak, sportoljak. Volt alkalom, hogy elindultam futni, 100 méter után visszafordultam, megkérdeztem magamtól kell e nekem ez, a válasz az volt, hogy: NEM! A héten, szerdán valami megváltozott, az okát nem tudom, de újra élvezem a futást, újra látom értelmét annak, hogy nap mint nap felvegyem a cipőt és belerohanjak a világba, távol mindentől és mindenkitől. Nagyon nagy jó érzés ismét élvezni a futást! A nagy alliterálós páros után korpa és kRoland :) után én is leírom az idei első 70 km-es futóhetem történéseit.

Hétfő:
Már vagy 1 hete nem futottam semmit gondoltam el kellene mennem egy kicsit futkorászni, a kedvenc útvonalamon mentem a hegyi úton, jobban mondva a pince útvonalon. Azért a kedvenc útvonalam, mert valaki mindig behív a pincéjébe, egy jó kis harmatos fröccsöt megiszok, ettől életre kapok és csak úgy szaggatom hazafele az aszfaltot.
Ez az útvonal kereken 6,5 km.

Összesen: 6,5km (a héten 6,5km), gyermekeim száma: 0.

Kedd:

Mivel az előző napi fröccs nagyon jó volt, gondoltam ma is iszok egyet, így ismét a hétfői útvonalon mentem. Pechemre a borosgazda nem volt ott a hegyen.:( Ez az én formám, feleslegesen lefutottam 6,5 kilométert. Ez idő alatt mennyi póker partit lejátszhattam volna.

Összesen: 6,5km(a héten 13km), gyermekeim száma: 0

Szerda:

Egész nap nem történt semmi különös, azt leszámítva, hogy a főnökömmel beszélgettem egy órán keresztül a futásról. Már magába az csoda, hogy beszélgettünk. Eddig a közel 3 év alatt összesen kb. 20 mondatot ha beszéltünk, bár az nem beszélgetés, hanem ordibálás volt kettőnk között. A főnököm focizik és azt akarta nekem bemesélni, nagyobb eredmény 90 percet végigjátszani, mint mondjuk körbefutni a Balatont. Nem sikerült meggyőznöm, de értelmesen elbeszélgettünk. Ritkán volt olyan nap, hogy 3 egymást követő nap futottam, de hazaérve elindultam ismét futni, nem akartam csalódni ismét a kedvenc borosgazdámban ezért most új útvonalat választottam. Elindultam, nem néztem a kilométereket, nem éreztem semmi fáradságot, egyszer csak azt veszem észre, már 5,5 km-re vagyunk a házunktól. Ha hazafutok az már 11 km, a 4.-ik !!!! leghosszabb futásom ebben az évben. A hazaúttal sem volt gond, bár egy kicsit a vége már rosszul esett.

Összesen: 11km(a héten 24km), gyermekeim száma: 0

Csütörtök:

A szerdai futás után izomlázam volt így a csütörtök pihenő nap volt. Otthon maradtam és pókeroztam, egy kisebb freerol versenyt sikerült megnyernem, bár az ott szerzett pénzt 1 óra alatt el is játszottam.

Összesen: 0km(a héten 24km), gyermekeim száma: 0

Péntek:

Sokat hallottam már a résztávos edzés hatékonyságáról, gondoltam én is kipróbálom.Igazából nem tudom még pontosan mennyit, hogyan, miként kéne futni, de 2 kilométer bemelegítő futás után 10x100m-t futottam. Az időeredményből rájöttem Usain Boltnak még nem kell félnie attól, hogy megdöntöm a világrekordját. A végén még volt 2,5 km levezetés.

Összesen: 6.5km(a héten 30.5km), gyermekeim száma: 0

Szombat:

Az olajos körút 20 km-es távján kocogtam végig. Az emelkedőket megsétáltam, volt belőle azért néhány igen meredek, a TV-toronyhoz vezető emelkedő elbújhatna mögötte. Jó kis túra volt, bár a jelzések nem voltak mindenhol egyértelműek, meg néhol eltűntették a jeleket a fákról, megnehezítve a tájékozódást. Volt olyan rész, ahol az előttem haladók lábnyomát követtem, bár azért vigyázni kellett, mert egyszer nyomokat követve elmentem rossz irányba.

Összesen: 21km(a héten 51.5km), gyermekeim száma: 0

Vasárnap:

Szombaton már megterveztem a vasárnapi futás útvonalát. kerek 18.5 km hiányzott a 70km-hez. Elhatároztam 18.5 km-t futok, gmap-pal megterveztem az útvonalat. Reggel apukám ment dolgozni, így bejöttem vele Zegre. A Balatoni úti MOL kúttól indultam és a szilveszteri maraton Csács és Botfa közötti szakaszán kezdtem. Mivel még sosem jártam erre, nem ismertem az útvonalat, sikeresen el is tévedtem, rossz irányba kanyarodtam. Még szerencse csak pár száz métert mentem rossz irányba. A meredekebb résznél egy sportos kutya kergetett meg emelkedőnek. Boltnak még is kell félni attól, hogy megdöntöm a világrekordját, életemben nem futottam még ilyen gyorsan, a kutya nem bírta tartani a tempómat. Nem baj majd rendszeresen edzek vele, jövő hét szombaton lesz a következő gyakorlás időpontja!

Összesen: 18.5km(a héten 70km), gyermekeim száma: 0

Jövő heti terveim:
Jövő héten ULTRABALATON. Mivel idén futóként mégsem veszek részt, de erről a nagyszerű versenyből nem szeretnék kimaradni, ezért egy frissítőponton leszek segítő. Testközelből láthatom majd az ultrafutás világsztárjait. Hihetetlen nagy nevek jönnek el Magyarországra azért, hogy körbefussák a Balatont.

Nincsenek megjegyzések: