2008. február 10., vasárnap

Edzés egy kicsit másképp - avagy a félresikerült edzés

Én is írok egy kis szösszenetet, ne érje szó a ház elejét:)


Végre egy szombat ami tökéletesnek indul. Nem kell sem melózni, sem a hegyre menni, sem semmi mást csinálni, csak azt amit akarok. Elhatároztam, hogy tartok egy keresztedzést. 35-40km tekerés és 10-12km futás. Délután 1 órakor indultam. A biciklizéssel nem is volt gondom a második kilométerig. Baktüttösre ahogy el kell fordulni Bak után egy okos szőke Wartburgos néni a kanyarban rám húzta az autót, nekem meg nem volt más választásom, mint megnézni az útpadkát közelebbről is. A jutalmam egy nyolcas. De semmi gond haladok tovább, mert nem olyan vagyok, akit az ilyen apróságok meghátráltatnak. Az út többi része nyugodtan telt, egészen Söjtörig. A munkatársamnál disznót vágtak. Szerintem sok embernek nem kell bemutatni egy falusi disznóvágás hangulatát. Beinvitált, gyors ismerkedés mindenkivel, anyóssal, apóssal, sógorral, szomszédokkal, szinte fél Söjtört megismertem röpke fél perc alatt, olyan sokan voltak. El tudom képzelni mennyire örültek nekem, de mindegy, nem is hozzájuk jöttem, csak a házigazdához. A házigazda beinvitált a lakásba. Leültünk egy asztalhoz. Mit kérsz? -hangzott a kérdés. Mire válaszoltam volna, a nagyfröccs már ott volt a kezembe és mivel vendégségbe voltam, a házigazdát nem illik megsérteni, megittam. A poharat letettem az asztalra szépen megköszöntem, mondtam, hogy edzeni indultam, sokáig nem érek rá, lassan indulnom kell. Nem baj, a bringa ráér- hangzott a válasz. A poharam ismét teli volt. A házigazdát most sem akartam megbántani, meg a fröccs se menjen kárba megittam. Mondtam már, többet tényleg nem kérek, mert még kemény út áll előttem. Hiába mondtam. Beszélgettünk egy kicsit, eszegettünk, iszogattunk. Később mindenki bejött a házba. Eljött az ideje, hogy könnyes búcsút vegyek mindenkitől. Kiléptem az ajtón és már sötétedett. Na már csak ez hiányzott. Lámpa nélkül sötétedéskor. A problémát sikerült megoldani. Egy elemlámpát szigetelőszalaggal felraktunk hátulra, így azért valamennyire látott a mögöttem érkező. A szemből érkezők meg villogattak, úgy csináltak, mintha nem tudnám, hogy nincs elöl világítás. Este fél 7 volt mire hazaértem. A jó kis edzést amit elterveztem abból csak 21 km biciklizés valósult meg.

Nem baj lesz ez még így se.

1 megjegyzés:

Asi írta...

Talán ezért jobb csapatban edzeni, mert akkor meg lehet úszni az ilyet. Vagy.... Lehet, hogy az egész csapat elázik egy kicsit :)