2008. február 11., hétfő

Edzés vagy mégsem

Mivel még pihentetetm a lábamat, meg sem fordult a fejemben, hogy fussak ezen a héten.
Ettől függetlenül azért hiányzik a futás, és a futótársaság.
Emiatt úgy döntöttem, hogyha az Ági hazaér a szokásos vasárnapi futásából, akkor megpróbálom utolérni a többieket kerékpárral. A Többiek: Keszi és Pisti, valamint ahogy utólag kiderült Sólyom is.
Mivel az Ági elég későn ért vissza - a Dani miatt később tudott elindulni - fél 3 után nekieredtem, hogy utolérjem a srácokat.
Mint utóbb kiderült ez nem is olyan egyszerű dolog.
Hogy ne kelljen egész Zalaegerszegen keresnem Őket, felhívtam Keszit az "elektromos pórázán" (mobiltelefon), hogy merre járnak.
Kiderült, hogy már a Jánkán járnak. Mivel a Keszi úgy tájékoztatott, hogy Botfa felé mennek - nem akartam megerőltetni a lábam a Botfai siratófalon - így uccu neki, hogy még a Flexelőtt utolérjem Őket.
Ez nem jött össze.
Volt egy sejtésem, hogyha sehol sem látok egy fia futót sem, akkor Ők már messzebb járhatnak.
Újabb futás után ki is derült. Sikerült telefonvégre kapnom a Keszit.
Mondhatom nagyon megörült a hívásomnak a siratófal közepén.
No nem baj, akkor gyorsan valami rövidebb úton gyorsan a másik irányból.
Egy-két akadályt megkerülve sikerült összefutnom velük egy kicsivel a Balatoni úttól beljebb.
Onnan már én is jöttem Velük visszafelé.
Néha olyan érzésem volt, hogy befog a kerékpárom fékje, kisebb lemaradások után elég nehéz volt utolérnem Őket.
Az Uszodánál még beszélgettünk egy keveset.
Nagyon hiányolták a többi egyesületi tagot. Ők nagyon szívesen felvállalnák a lassabb futást is, csak minél nagyobb tömegben futhassanak.
Teljesen egyetértek Velük, hiszen azért, - azzal a céllal - hoztuk létre az egyesületet.
Mivel mindhárman vizesek voltak, így gyorsan lezártuk a beszélgetést, mindenki gyorsan lefürdeni és átöltözni.

Nagyon jól éreztem magamat, hiszen futótársaimmal lehettem, igaz nem a teljes futás időtartamára.
De megérte! :)

Nincsenek megjegyzések: