2008. február 26., kedd

Hegyitúra Hohe Zetz

Régóta fennálló meghívást fogadtam el a hétvégén, február 23-24-én, ami nagyon jó döntésnek bizonyult, hiszen Ausztriában több helyen is megdöltek az eddigi hömérsékleti rekordok, igy aztán Stájerországban sem fáztunk. Az utam Weiz nevü, 9000 lelket számláló helységbe vezetett, ahol Samuel barátom és kedves felesége látott vendégül. Egy régi sportbarátról révén szó, természetesen futócipöt is vittem magammal, hiszen a héten egyéb sportágak meg a tanulás miatt szinte semennyi futókilóméter sem gyült össze, amit hétfö este bediktálhatnék Rolinak. No szerencsére vendéglátóm nem hagyott cserben, így felmásztunk a Hohe Zetz nevü csúcsra, ami 1264 méterrel van a tengerszint felett. A táv nem volt túl hosszú, de nekem mégis teljesértékü edzésnek számított a túra. Tudniillik nemrég brutális vihar söpört végig a környéken, hatalmas fákat csavart ki gyökerestöl, így sok helyen akadálypálya lett az amúgy is meredek útból. Fényképezéssel meg nézelödéssel kb. 1 óra alatt fordultunk meg, este meg egy konditeremben edzettünk vagy 2,5 órát.


Nincsenek megjegyzések: