2008. február 2., szombat

Egy kis őszi kaland 2007

Mivel idén még nem történt semmi olyan különös esemény, amiről beszámolhatnék, egy őszi élményemet osztom meg a kedves olvasóval. Futóverseny Schneeberg, Auszria.

Felkészülés

Utolsó edzés a verseny előtt szeptember 18-án, Zalaegerszegen. Szeptember 19-28-ig munka Bécsben, sok mászkálással (szeptember 23-28-ig egy konferencián dolgoztam). Szeptember 18-ig viszont edzettem Bérces Edittel, illetve elindultam egy 10km-es és két 21,1 km-es futóversenyen.

Verseny

Bécstől 80 km-re, délre található Puchberg am Schneeberg, Badenig vonattal, onnan Werner Kroer nevű ismerösömmel, autóval mentem. A pálya kb. 1 km-ig aszfaltos, onnan köves, melynek a közepe jobban le van taposva, a szélein azért néha nem is olyan könnyű közlekedni. A „pálya” nagy részén azért lehet előzni, kivéve az utolsó 2 kilométert, ahol már csak libasorban másztunk a sziklás pályán. Na jó, egy szélesebb részen ill. az utolsó 100 méteren még előztem. :-)De a végén nagyrészt gyalogoltunk, sokaknak inkább a pulzusuk ment fel nagyon és lihegtek, nekem viszont a vádlim meg picit a combom volt úgy besavasodva, hogy nem tudtam olyan nagyon hajtani, hogy annyira felmenjen a pulzusom. Nem is olyan rég mondtam egyik barátomnak, hogy kíváncsi lennék h mire alkalmas úgy igazán a lábizomzatom. Hát ilyen hegyi futásra jelenleg nem! :-)
A rajtnál amúgy gyönyörű kék ég volt, 20-22 fok és rövid cuccban is inkább az árnyékot kerestem. A célban ezzel szemben kb. 10 fok és nagyon fújt a szél, de nem volt gond, mivel a szervezők felszállították mindenkinek a cuccát, illetve a mentősök pokrócokkal várták a futókat. A kis fogaskerekű egyébként rajtszámmal indult, csak a hegyi futás újzélandi világbajnoka, illetve egy osztrák futó volt gyorsabb, de a W100-as kategóriában természetesen nyerni tudott. Tavaly 110-es, idén 111-es rajtszáma volt, gondolom az a korára utalt.


Tények

Táv: 9,8 km
Rajt: 2007. szeptember 29. 12:30
Puchberg am Schneeberg , 585 m-rel tengerszint felett
Cél: Hochschneeberg 1795 m-rel tengerszint felett
Idöm: 1:30:13 , 350 indulóból 188. lettem


Gróf Olivér
Cierna Voda/okres Galanta (Feketenyék/galántai járás,Szlovákia)
2007. október 1

Nincsenek megjegyzések: