2011. január 17., hétfő

Kávási "vaddisznóképző"

Kicsit későn, de jobb később, mint soha blogbejegyzésem következik

Egyesületünk lelkes kis csapata elhatározta, hogy nem csak elméletben, hanem valóságosan is leellenőrzi a GG (Göcsej Galopp) útvonalát.
Az előkészületek során a levelezőlistánk szinte forrásnak indult a sok levéltől.
Részben a Keszei Család szíves invitálása, illetve a tagok hívást elfogadó levelei záporoztak több napon keresztül

Az Ágit sikerült meggyőznöm, hogy mindenképpen menjünk el, így mi is visszajeleztünk a Bandinak.
A hosszabb hideg után bejött az enyhébb időszak, így mindenki lelkiekben felkészült arra, hogy nagy sár lesz.
Mivel az Ági nem szeret sárban futni, így rám hárult a feladat, hogy lefussam valamelyik távot.
Ehhez a nagy nap előtt elmentem futni egyszer 3km-t, és bebizonyosodott, hogy jelenleg még az is gondot okoz.
Szerencsére a választási lehetőség nagyon jó volt, hiszen a 14km mellett 4km-es távot is lehetett teljesíteni.
Induláskor el is döntöttük, hogy majd azon indulunk.
Az indulás szervezése illetve a spontán csatlakozások miatt valóságos konvoj alakult ki Kávás felé.
Amikor odaértünk a Keszei Család házához, nagyon szívélyesen fogadtak minket.
Pár perces beszélgetés után már neki is indult a csapat.

De addig történt egy apróság a részemről. A szokott stílusom ismét előjött és mondtam az Áginak, hogy jó lesz nekem a 14km is. Nem részletezem, hogy mit mondott, mert hátha a Korpa lemoderálja a bejegyzésemet. Csak annyit válaszoltam, hogy teljesen igaza van.

Ennyi kitérő után el is indultunk a rajthelyre. Először sík terület, majd jött az emelkedő.
A Roli utólag mondta, hogy a mozgásom alapján aggódott, hogy hogyan fogok végigérni.
Ha akkor tudom, hogy mi vár rám, akkor én is aggódtam volna. De így nagyon vidáman vágtam neki a
kalandnak.

És akkor........az első emelkedőnél már bele is folyt a víz a cipőmbe. Na ez nagyon jó lesz, ha így folytatódik. De kiderült, hogy ez csak a bemelegítés volt, a java csak ezután következett.
Jött, jött és jött a sár és sár és megint csak sár.
De ha a Zalaegerszegi Aszfaltszaggatók elhatároznak valamit, akkor azt végre is hajtják.
Kiadták a jelszót: Minden ember számít, egyet sem hagyunk ott.
Nagyon áthatotta a légkört az igazi közösségi hangulat.
A Keszivel még elnökségi ülést (értsd: sárdagasztást) is tartottunk. Tamás a kezembe nyomott egy csokoládét, mivel nem ismertem (ezt a fajta csokit), véletlenül majdnem elvettem Tőle az egészet. Bandi is jó házigazda módjára lemaradt mellém. Krisztivel is sikerült jót beszélgetnem, de megkértem, hogy fusson csak a saját tempójában, nehogy lemaradjon.
A többiek a bevárós taktikát követték. Egy-egy szakaszt lefutottak, majd bevárták a legutolsót.
Egyszer véletlenül megelőztem a Keszit, így meg is lettem gyanúsítva, hogy eddig biztos a hátamon hoztam. (ha kellett volna, akkor megteszem, de inkább én ültem volna fel)

Volt egy frissítő állomás is. A bödei favágók megkínáltak egy pohár boros kólával. Még cukkolták is egymást, hogy valaki jöjjön velem.
Az utolsó szakasznál mindenki kámforrá vált, így igazából valami piros jelzést követve futottam.
Az egyik pincénél megkérdeztem egy bácsit, hogy látott-e erre futókat, erre megkérdezte, hogy kérek-e egy pohár bort. Megköszöntem, hogy nem és futottam tovább.
Jött egy 4-es elágazó, mindegyikhez valamilyen hegy volt írva. Na ez alapján hogyan döntsem el, hogy merre. Az egyik pincénél megkérdeztem egy hölgyet, hogy merre. Útbaigazított. Lefutottam egy lejtőn és elfutottam valamilyen üzem (talán az lehet) mellett. A kutyák nagyon ismerősnek tűntek, így még a főút előtt visszafordultam. Akkor már a kerítés is ismerős volt. Eszembe jutottak a Keszi szavai, hogy a Bandiék háza felett érünk ki. Visszafelé menve, meg is találtam a sorompót és visszamentem az autóhoz. Nekem a "futott" táv 16,6km lett, Az Ágiék ott vártak Azt mondta, hogy többen is beértek már, volt aki továbbment a kis körre. De azt is mondta, hogy mindenki a másik út felől érkezett. Valószínűleg le kellett volna futnom a rajthelyig és a másik irányból visszajönni.
A Kriszti és a Bandi nagyon jól felkészültek a vendégfogadásra. Nem is akarok nagyon belebonyolódni, hogy mi minden volt. Párat azért felsorolok: pizza, répatorta, narancs, sör, forralt bor, stb. Ezúton is nagyon köszönöm a vendéglátást.
Ha jól számoltam, akkor 16 fő vett részt összesen a 16 illetve 5km-es távon.
Lányok: Kriszti, Évi, Brigi +2lány (sajnos a bemutatkozás kimaradt), Vali, Timi,
Fiúk: Bandi, Keszi, Sőlyom, Tamás, Endre, Roli,Olivér, és én.
A 16. a hozzászólásban jön

Jövőre is megyek :)

1 megjegyzés: