2009. december 13., vasárnap

Őszi PB eső

Mielőtt még valaki azt hinné, hogy az írásom az időjárásról szól, mindjárt az elején leszögezem, hogy határozottan nem. A bejegyzés témája az őszi futóformám elemzése, bár azért a végén majd mégiscsak visszakanyarodok egy gondolat erejéig az időjárásra.. :)


Szóval. A tavaszi és a nyári kemény alapozás után az őszre kiváló formába lendültem, és a sok elvégzett edzésmunka nem is volt hiábavaló: szeptember óta saját megítélésem szerint egyenletesen kimagasló formában edzek és versenyzek. Ha más nem, a stopper ezt egyértelműen igazolja, szinte valamennyi mért távomon és útvonalamon jócskán megjavítottam a korábbi legjobb időmet. Ezeket szedtem csokorba ebben az írásban. Az utolsó négy eredmény a szilveszteri maratoni rövid és középső útvonalán, valamint az első és második félmaratonján mért idő. A régi rekord pedig az idén januárban érvényben lévő egyéni legjobb (PB) időm.

A táblázat (kattintásra nagyítódik):


Az új maratoni csúcsom és az 1.félmaratoni csúcsom mindketten részidők, egy hosszabb futáson mért részeredmények voltak.

Következtetésként úgy tűnik tehát, jól összeraktam magam az idei évre, elég sokat sikerült fejlődnöm, ahogy terveztem. A kérdés már csak az, az év utolsó napján sikerül-e megkoronázni mindezt egy kiváló idővel? És akkor itt kanyarodnék vissza az időjáráshoz: szép dolog a jó forma, azonban ha most kinézek az ablakon, mínuszokat, havas-jeges-csúszós utakat látok. Ha így maradna, valószínűleg dobhatjuk ki az ablakon az előzetesen papíron született kalkulációkat...

2 megjegyzés:

Olivér írta...

Gratulálok, Roli! Valóban nagyon szép idök ezek! Kiváncsian várom a folytatást...

Sólyom írta...

Hát én is ezen gondolkodtam mostanában.
Megjött a hó és a csúszós út.
Remélem nem tart ki a versenyig.